Residuos sanitarios

Problemes amb els residus sanitaris? Nosaltres els resolem

Problemes amb els residus sanitaris? Nosaltres els resolemSi necessites als millors professionals, no cerquis més, en Adalmo pots trobar el millor servei, atenció i preu del mercat.Som una empresa dedicada exclusivament a millorar el medi ambient i oferir a particulars i empreses un servei integral que inclou la recollida, emmagatzematge i tractament dels residus sanitaris que generin.Comptam amb l’autorització de la Conselleria deMedi Ambient amb NIMA 0700000002, i disposam de la nostra pròpia planta de tractament al nostre centre de Ses Veles.Evita sancions i contacta amb els nostres professionals en sanitaris@adalmo.com, sens dubte podem ajudar-te en la gestió dels residus sanitaris.

Residus sanitaris: amb quines deixalles treballam?

Per a la gestió de residus sanitaris comptam amb un equip i professionals altament qualificats. En general, aquest tipus de residus es produeixen en: hospitals, veterinaris, consultes mèdiques, dentistes, clíniques, residències, laboratoris i tatuadors, i cadascun d’aquests establiments ha de comptar amb un gestor de residus autoritzat. Adalmo posa a la disposició dels seus clients els contenidors i la documentació necessària per donar compliment a la legislació vigent en aquesta matèria.

Els residus sanitaris es classifiquen en els següents grups:

  • Grup I

Residus sanitaris assimilables a urbans com a paper, cartró, material d’oficina, residus procedents de cuines i bars, etcètera, així com aquells residus procedents de pacients no infecciosos.

  • Grup II

Residus sanitaris no específics tals com a material de cura, guixos, teixits de roba i materials d’ús únic.

  • Grup III

Residus sanitaris específics, respecte als quals s’ha d’observar mesures de prevenció en la manipulació, recollida, emmagatzematge, transport, tractament i eliminació, ja que poden representar un risc per a les persones que estiguin en contacte amb ells, per a la salut pública o per al medi ambient. Els residus inclosos en aquest grup són:

a) Residus sanitaris infecciosos, procedents d’humans o animals capaços de transmetre malalties infeccioses.

b) Residus anatòmics.

c) Material punxant, tallant i agulles.

d) Sang i hemoderivats en forma líquida.

i) Bovines.

f) Cultius i reserves.

g) Restes de medicaments, inclosos citostàtics (fàrmacs tòxics per al metabolisme cel·lular).

Subscriure's al nostre butlletí